2011. márc. 7.

Anthony Hopkins visszatérne Budapestre

2011. március 10-én mutatják be Anthony Hopkins új filmjét, "A rítus"-t, amelyben a római és vatikáni helyszíneket többnyire Budapest jelenítette meg. Igaz, Beau Flynn producer szerint a hazánkban nyújtott filmes adókedvezmény tette üzletileg különösen vonzóvá a vendégeskedést.

A forgatás 2010 nyarán zajlott, és Anthony Hopkins kedves emlékeket őriz Budapestről. „Tavaly nyáron voltam először Budapesten, akárcsak a feleségem, és feltett szándékunk volt, hogy minél többet megnézünk belőle, de erre sajnos csak a hűsebbnek mondható estéken tudtunk sort keríteni. A fürdőket nagyon megkedveltem, sajátos a hangulatuk. Az építészet is megfogott, és kedvesek az emberek. Ha tehetem, visszatérek ide, de biztosan nem kánikulában” – nyilatkozta Hopkins a People magazinnak.


Mit mondott még a színész rólunk?

"Mindent szeretek, ami magyar. Nem rajongok a múzeumokért, sem a kis galériákért, lakva szeretem megismerni a várost, ahol forgatok. Különös szokásom, hogy számolom a napokat, és pontosan emlékszem, hogy Rómából kocsival mentünk Pestre, megálltunk egy éjszakára Velencében, aztán bejártuk Szlovéniát, és május 22-én, szombat este érkeztünk Magyarországra. Elég, ha kimondom, máris csiklandoz a nosztalgia. Amikor beértünk Pestre és átkocsikáztunk a kivilágított hídon, az valami egészen mellbevágó élmény volt. Budapestnek titka van, mágikus város" - mondja Sir Anthony Hopkins, aki teljesen otthon érezte magát Pesten.



"A Four Seasonsben laktunk, és kedvenc szokásommá volt, hogy átsétálok a hídon, aztán órákig csavargok Budán. A feleségem beleszeretett a fürdőkbe, folyton oda járt a barátnőjével. Egyszer elmentem vele, bűvöletes hely volt, tele titokkal, varázzsal, lebegéssel. Az első három hét forgatás után átruccantunk Prágába és Bécsbe, ahol már jártam, mind a kettő gyönyörű város, de egyiket se lehet egy napon említeni Budapesttel. Úgy jöttünk vissza Pestre, mint aki hazamegy. Pár hete vissza kellett mennem néhány napra utóforgatásra, és ahogy leszálltam a gépről, szíven ütött, hogy hazajöttem. Olyan csodálatos város."


Honlap
IMDb

2 megjegyzés:

  1. ooh, Anthony Hopkins nagy rajongója vagyok! :) Szeretem az időt álló dolgokat, mint például az Intelligens Fűtőfóliát. :) A harmadik generációs elektromos fűtőfóliák prémium minősége miatt, akár 40 éven keresztül tudják biztosítani a komfortos meleget az otthonunkban. :O Ti ezt tudtátok? Én sem tudtam, mielőtt rá nem találtam a következő weboldalra: www.futofolia.hu/

    VálaszTörlés
  2. Azt nem is említettem, hogy hol olvastam először az elektromos infrafűtésről. Ezen az oldalon tudtam meg többet: https://www.moefsz.hu/

    VálaszTörlés